Juligt rött



Jag vet inte om det är julen som har satt färgen rött i mitt hjärta eller om det är kombinationen av vitt och rött som jag gillar men jag har verkligen fastnat för färgen.
Tänkte dela med mig lite inspiration för bröllopet där tema rött användes.
Jag vet att jag iaf kommer använda mig av rosor. Tycker det är en klassisk blomma som alltid håller. Sen behöver jag bara fundera ut vilken färg jag ska köra på. Det sista jag vill är att titta tillbaka på bröllopsbilderna och känna att allt är så totalt "ute". Jag har kollat på mina föräldrar och svärföräldrars bilder och vissa av dem fungerar än i dag. Väldigt klassiskt och tidlös, och det är den känslan jag är ute efter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0