Lexington

Jag vet jag vet..jag har försvunnit för länge igen men jag kan inte hjälpa det. Mycket tankar och ännu mer aktiviteter att göra så finns det tyvärr inte mycket tid och utrymme för bloggen.
Hoppas ni har haft en härlig jul och ser fram emot det nya året. Jag gör det verkligen, mycket nytt händer i mitt liv. Jag kommer börja jobba på ett nytt plats, börjar med tennisen på riktigt, fortsätter träna, många fester, planerar bröllop och gifter mig!! Samtidigt har vi börjat kolla  på lite större boende som jag hoppas blir sann under kommade år och ett antal resor har planerats in :)

Jag har verkligen börjat fundera på vad som är viktigt och vad som gör mig glad, du vet som när man träffar en människa och inser vad höll jag på med i alla dessa år!?! det är mer som hennes liv jag vill leva, har ni känt så?
Aja iallafall så har jag insett från många olika personer i mitt liv hur jag vill leva och vad jag inte längre vill ha i mitt liv. (Jag tar det bästa ur alla världarna).
Så jag har bestämt mig (man kan nog se det som ett nyårslöfte) att jag verkligen bara ska göra det som gör mig riktigt glad, träffa vänner som får mig att må bra och bara köpa saker som jag verkligen vill ha. Inte som nu då jag bara handlar på mig massor med småsaker, "bra att ha"-prylar osv. Och verkligen satsa på kvalité.
Som vanligt blev det här ett långt inlägg om alla tankar instället för vad jag verkligen skulle skriva, att jag funderar på att köpa Lexington sängkläder. Har velat ha det ett bra tag men jag köper det aldrig, och jag vet inte varför för jag köper ändå i samma prisklass eller till och med dyrare men inte det jag verkligen ville ha :S är inte det konstigt!?! Så nu har jag bestämt mig, prisskillnaden  är inte så stor från att handla från IKEA (trots att man tror det). Sen satt jag även och funderade på att köpa nya handdukar, jag har de svarta men skulle även vilja komplettera med det vita också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0