Tennis tennis tennis

Japp, denna vecka fortsätter träningarna, jag gillar verkligen det här med intensiv tennis. Jag har verkligen skitkul!!
Trodde kanske inte det själv från början men det känns jättekul att göra något helt själv för mig själv. Något jag inte har gjort tidigare eller där det finns några som helst krav på att man måste vara bra på det.
Det är helt sjukt hur otränad jag är och hur mycket man hinner svettas på träningarna när man springer efter en tennisboll. Som sagt, lägga fokus på det som gör mig glad och lycklig..det är mottot för tillfället.
Såå det kanske dröjer ett tag innan Ana och de andra tjejerna kan slänga sig i väggen men jag har iaf sjukt roligt just nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0