Glad Påsk

Hej alla!

Hoppas ni njuter förfullt av ledigheten och påsken och har fått många påskägg.
Själv hade jag lite problem med att hitta påskägg?! Det var slut överallt när jag hade köpt lösgodiset och de små presenterna att fylla påskäggen med.
Jag hittade världens sötaste påskägg med Hello Kitty till min guddotter och så ligger det ett Hello Kitty - armband med berlocker i till henne. Jag tror hon kommer bli jätteglad när hon får den. Hon avgudar den här lilla katten.
Själv har jag fått en lite lyxigare chokladpåskägg...me likee.


Ikväll blir det middag på O´learys. Jag ser verkligen fram emot deras hot wing, det var längesen vi åt där. Fick reda på att det var match ikväll så jag hoppas det inte är fullt där ikväll.
Kommer nog rullas ut därifrån senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0