Utdelning idag

Idag ska vi på en stooor lunch/middag hos några vänner. Det är en sådan lunch där alla gemensamma vänner samlas och man sitter och äter i timmar. Och det roligaste av allt är att (som jag är lite nervös över också) vi ska ge våra vänner deras inbjudningskort till bröllopet! (Japp, ni misstänkte att det hade med bröllop att göra). Känns som om allt jag skriver nu på bloggen har med det att göra.


Igår beställde jag även mina dekorationsnålar med pärlor och swarowski till blomman.  Det var en jätteliten bild man fick se men jag hoppas verkligen de är snygga i verkligen så som på bilden.
Det enda jag har kvar från min outfit är slöjan och tiaran och smycken :)
Känns skönt att alla andra bitar har fallit på plats.
Dock behöver jag två klänningar till, och båda två måste vara riktigt snygga!!
Det ena är till två bröllop som jag ska gå på i sommar. Tack och lov känner de inte alls varandra så jag har tänkt ha på mig samma klänning till bådas och det andra klänningen letar jag efter en vit, puderrosa eller champagne färgad klänning som jag kan ha på vår rehearsal- dinner helgen innan våran bröllop.

Så jag ska försöka röra mig runt i stan efter jobbet varje dag på jakt efter de perfekta klänningarna!

Jag får önska er en toppendag och helg så hörs vi snart igen.
Vet att det blir för få inlägg men mycket som händer just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0