1:a februari

Idag är den måndagen den 1:a februari.
Eftersom det här med träning inte har fått så bra förra månaden, förutom tennisen så har jag bestämt mig för att lägga upp periodiska utmaningar och mål. För den här veckan så ska jag inte dricka någon Cola alls, inte heller äta någon form av pommes (egentligen potatis) men men, och försöka dra ner betydligt på allt som är rent socker, så det betyder inget lösgodis (mitt största lass) och glass/tårta (mitt näst största lass).

Jag tror att jag kan få vågen att visa betydligt mycket mindre bara genom att skära ner på sådant eftersom förutom dessa så har jag inget annat. Tänkte även försöka bryta av mina kvällsmål så jag ibland äter "tyngre" mat då än lunchen men shakes och sallader.

Sen ska jag försöka få till så att jag går på minst två träningspasser förutom tennnisen.
Jag tror det blir enklare att köra på det här sättet än att man bara säger att man ska träna fram till bröllopet.
Så nu börjar jag lite sakta men intensivt och hoppas på att det fungerar och håller i längden.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0