Check

Hej kära vänner!
Hoppas ni har det bra i det här kalla vädret. -22 grader!?!?! åh herre gud trodde inte det var för allvar!
Själv älskar jag mitt jobb, speciellt nu när det är kaos i trafiken och det är så otroligt kallt har jag jobbat hemifrån i mina varma myskläder och druckit många koppar hett te ;)
Älskar att jag inte är beroende av att sitta på jobbet utan kan göra som jag vill och lägga upp mina dagar hur jag vill.

Om mindre än en vecka sitta jag i min lilla bikini under solen i varma Egypten och solar!! Livet är verkligen härligt och man måste passa på och njuta.. Det här är helt sjukt, jag reser en hel del varje år och det brukar iaf bli minst två solsemestrar utomlands i snitt per år, men jag har aldrig sett fram emot en resa så mycket som jag gör just nu. I vanliga fall brukar jag packa ihop min väska sista kvällen men nu känner jag mig redo att packa ihop allt redan nu (eller om jag ska vara helt ärlig så vill jag göra det redan förra veckan)  hahaha
Men skönt ska det bli iallafall :)
Det kändes helt underbart när jag råkade hitta mina bröllopsskor i förgår också, helt spontant och jag hittade dem i rätt storlek, 35!! (brukar finnas typ ett par!!) och nu är det mitt!! Jag har verkligen fasat över vita skor och speciellt bröllopsskor då jag tycker alla ser så fula och tantiga ut. Jag vet att det kommer vara en lång dag men jag vill ha en riktig klack, ingen mesklack, sen ville jag inte ha ett par skor som jag inte alls kommer kunna använda sernare heller. (Min tanke var att köra på rosa om jag inte hittade fina vita skor). Men det kändes helt rätt när jag såg dem här. Så ytterligare en sak som jag kan bocka av listan och släppa helt :)  Tack och lov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0