Ett till steg

Åh, jag är sååå glad!!
Nu börjar själva nedräkningen för bröllopet. Eller nja, det har den redan gjort men jag börjar checka av fler och fler punkter och ser hur allt håller på och formar sig.  :)

I lördags hittade jag min brudklänning!!! Det kändes såååå rätt när jag satte på mig den. Visste direkt att det var den jag ville ha. Fick till och med ett väldigt bra pris trots att det är en Maggie Sottero klänning, inklusive skrädderi och jag får låna underkjol osv, gratis. Tror inte att det kunde bli bättre än det här :)


Nu behöver jag bara beställa hem inbjudningskorten, mina favours och gästboken från Calligraphen, så jag har dem på plats också. När jag var på Bröllopsyran förra helgen så fick man kort av dem med 10% rabatt på beställningen man gjorde vilket är väldigt bra, då jag hade hittat allt på deras hemsida.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0