Hunter wellies


Jag trodde aldrig att jag skulle bli en tjej som tyckte att ett par gummistövlar är snygga, ännu mindre trodde jag att jag själv skulle sitta här och klicka hem ett par igår!!  Jag gillade inte ens gummistövlar när jag var liten....VAD HÄNDE!?!?!  
Men nu sitter jag här helt förväntansfullt över att mitt söta lilla paket förhoppningsvis kommer till mig imorgon eller övermorgon. Har självklart beställt ett par svarta, sen tänkte jag köpa till sånna fliece-strumpor som man kan ha i. Ville ha vita men självklart var de slut överallt i min storlek.
Skumt hur man förändras hela tiden som person.... Men jag gissar på att det är det vackra hos oss människor  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0