Det lilla extra

Jag vill hitta det lilla sakerna att ha med på bröllopet som ingen annan har tänkt på som gör mycket för helheten. De viktiga detaljerna som få tänker på men verkligen uppskattar.
Sen måste man självklart tänka på att hitta dem till ett bra pris för man vill ändå inte att budgeten ska rinna iväg hur som helst.
En gullig detalj som jag tänkte på var att ha en dekorerad korg med ett tio-tal flipflops i. För dem som har dåliga skor och alltid klagar på att de inte kan dansa. (Jag brukar själv få blåsor och skavsår av nya skor) och skulle uppskatta om det fanns extra skor som man kunde få byta till i slutet på kvällen.
Det här tycker jag är en simpel och gullig detalj som förhöjer kvällen och visar att brudparet har verkligen tänkt på sina gäster.



Kommentarer
Postat av: Sara

Bra tänkt!

2010-01-13 @ 16:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0