Hindersprövning

Hej mina vänner!
Nu kan jag checka av ytterligare en punkt på min lista :)
Jag har äntligen fått tag i en vigselförrättare och stadshus som passar för oss att viga oss i. Det är helt sjukt hur kaotiskt det är med att alla ska gifta sig i år!
Det finns inga lediga tider och jag fick först tid i OKTOBER!! men nu lyckades jag ta en återbudstid så i juli ska vi gå och skriva på pappren *happy happy*
Datumet blev helt perfekt! vi kommer viga oss en vecka innan själva ceremonin och bröllopet så allt papperarbete kommer vara klart.

Nu när jag kan släppa det här så tar jag direkt tag i nästa punkt ;)
Det goodaste på min lista, dsv Bröllopstårtan!!
Börjar med att ge lite inspiration tills jag hittar den rätta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0